MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Nadine Monfils: Nem szeretem a puszikat!

2017. október 19. 18:54 - egy.

nadine-monfils_nem-szeretem-a-puszikat.jpg

Nadine Monfils: Nem szeretem a puszikat! General Press, Budapest, 2011.

"Mit csináljon egy kislány, ha az anyukája csupa szeretetből megállás nélkül összevissza puszilgatja? Úgy tűnik, hiába próbálkozik mindenféle trükkel, hogy elkerülje Anya nyálas ostromait, de talán mégis létezik egy megoldás!" Azért kölcsönöztem ki ezt a könyvet, mert kedvesnek tűntek az illusztrációk, és azt hittem, segít majd egy kényes témát feldolgozni. A kényes téma, ami a fejemben volt, az a következő: hogyan tanítsuk meg a gyereket arra, hogy a teste felett ő rendelkezik, és nem kell puszit adnia, ha a szomszéd néni épp ezt várja el tőle, nem kell olyan dolgokat kötelességtudatból megcsinálnia, amelyekre esetleg molesztálók rávehetik. Nos, mindezek helyett kaptam egy végtelenül bugyuta könyvecskét, ahol az egészségtelen szeretetkitörésekben szenvedő, túlságosan is függő anya nyálas puszikkal árasztja el a gyerekét, aki végül egy kiskutyát szerez az okos apuka segítségével, így anyának lesz kit puszilgatnia... eléggé beteges. De az illusztrációk tényleg jók - és ezzel minden pozitívumot el is mondtam.

Szerintünk:

2 / 5 pont (gyenge)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr7012955929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása