MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Tom Schamp: Ottó és a város

2017. június 10. 08:29 - egy.

tom-schamp_otto-es-a-varos.jpg

Tom Schamp: Ottó és a város. Csimota, Budapest, 2010.

"Ottó és papája a városba indulnak autójukkal, – képeskönyv sok-sok izgalamas látnivalóval és felfeleznivalóval. Kövesd te is útjukat és forgasd a könyvet!" - Egy kis előtörténet: megjelent Tom Schamp új könyve, a Mindenre képes szótár. Mielőtt azonban beinvesztáltam volna a kiadványba, úgy döntöttem, először teszünk egy kört Schamp könyvtárunkban megtalálható műveivel; így került hozzánk az Ottó és a város. És milyen jól tettem, hogy nem vásároltam azonnal...! Kétéves sajnos nem lelkesedik a túlontúl harsány képekért, pedig azt reméltem, az apró kis ábrácskák ugyanúgy lekötik, mint Ali Mitgutsch parkos könyve esetében. Hát nem. Tom Schamp túl sok nekünk, engem személy szerint lefáraszt ez a részletgazdagság, trendi formavilág, egyszerűen túl sok vizuális inger ér - feltételezem, Kétéves is hasonlóképp érezhet. Kár.

Szerintünk:

3 / 5 pont (elmegy)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr5012536315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása