MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Paulovkin Boglárka: Elbújtam!

2017. május 03. 09:37 - egy.

paulovkin-boglarka_elbujtam.jpg

Paulovkin Boglárka: Elbújtam! Csodaceruza Kiadó, Budapest, 2010.

"Elbújtam! – hangzik fel innen is, onnan is. Ki találja meg vajon Gurigát, a kisnyuszit? Ajánljuk ezt a könyvet minden bújócskára kész kisgyereknek, és azoknak a felnőtteknek, akik le tudnak kuporodni a kicsik mellé, hogy az ő szemükkel is láthassák olykor a világot." - Hú, egy újabb Paulovkin-könyv, amivel nem tudok mit kezdeni. A komor hangulatú Róka és Egér után most itt van Guriga se füle, se farka kalandja, amelyben a kisnyúl háromszor elbújik, majd unokatestvérével megtalálják a labdát, és elfutnak. Ennyi. Az Elbújtam!-ban egyedül a kisnyúl neve aranyos, a rajzok számomra meghökkentőek: mintha az orr nélküli Múmia és Wendy Addams enyhén vízfejű szerelemgyereke állt volna modellt az illusztrációhoz. A strandpapucsban, klottgatyában borotválkozó apuka képét pedig szeretném végleg kitörölni az agyamból, de túl mélyen beleégett, mert Kétévesnek a kelleténél is többször voltam kénytelen elmesélni a céltalan bújócska történetét. Csakis miatta kap kegyelem-kétpontot.

Szerintünk:

2 / 5 pont (gyenge)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr6512457867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása