MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Nicholas Oldland: A vadvízi kaland

2017. április 02. 14:17 - egy.

nicholas-oldland_vadvizi-kaland.jpg

Nicholas Oldland: A vadvízi kaland. Tessloff és Babilon, Budapest, 2013.

"A három jó barát, akiket már a korábbi Nicholas Oldland kötetekből ismerünk elhatározza, hogy egy csónakban evezőtúrára indul. Nem könnyű úgy evezni, ha folyton nézeteltérések adódnak. A békés túra váratlan fordulatot vesz, s közben a jávorszarvas, a medve és a hód megtanulják, csak úgy jutnak ki a kalamajkából, ha összetartanak. Tanulságos, vidám mese, amelyet a szerző teremtette képi világ tesz még vonzóbbá.
Felolvasásra és olvasásra egyaránt ajánljuk."- Nem is figyeltem túlzottan, amikor kihúztam egy frissen visszavitt kupac aljáról a könyvtárban, csak beraktam a mi kikölcsönzendő rakásunkba. Apa úgyis versenyszerűen evezett, ezt majd ő meséli a gyereknek. Aztán nyilván én kerültem hamarabb sorra... és úristen, ez a könyv! Először elborzadtam a haladó paint-használó Bartos Erikát idéző grafikákon, de úgy a hatodik olvasás környékén már egészen megbékéltem velük. Szerencsére sokkal több vizuális poént tartalmaznak a képek, mint a szöveg, így még mindig nem untunk rá a ránézésre enyhén drogfüggő figurákra.

Szerintünk:

5 / 5 pont (kedvenc)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1812353987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása