MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Szöllősi Edit: Hurrá, bilizek!

2016. december 14. 19:28 - egy.

szollosi-edit_hurra-bilizek.jpg

Szöllősi Edit: Hurrá, bilizek! Móra Könyvkiadó, Budapest, 2011.

"Peti vagyok. Elmúltam kétéves. Anyukám azt mondta, hogy én már nagyfiú lettem, ideje elbúcsúznom a pelenkától és megismerkednem a bilivel. Most elmesélem nektek, milyen bilit választottam az üzletben, mikor ültem rá először, és hogyan barátkoztam meg vele. Gyertek, és bilizzetek velem!" - hívogat a könyv, s mivel a szobatisztaságra szoktatás elején vagyunk, már jön is velünk haza. Többször elolvassuk, bár maga a felvezetés mintha hosszabb lenne, mint a bilizéssel foglalkozó részek... Kétéves viszont már előre mondja, hogy melyik bilit választja Peti a boltban, és hogy mekkora tócsát csinál a padlóra. És jön a feketeleves is: egy este szépen le is utánozza a padlóra pisilő kisfiút, ahogy a könyvben látta, pedig eddig csak sikerélmények voltak a saját bilinkkel kapcsolatosan... Másnap már megy is vissza a könyv a könyvtárba, mi pedig könyv nélkül próbálkozunk a pelenkátlanítással. 

Szerintünk: 3 / 5 pont (elmegy)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr2212094735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása