MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Lars-Henrik Olsen: A forgószél

2016. november 25. 13:39 - egy.

lars-henrik-olsen_forgoszel.jpg

Lars-Henrik Olsen: A forgószél. Aladin Filmstúdió, Budapest, 1988.

"Fabuland egy kicsit jobb felé esik, ha délről érkezel, és egy kicsit balra, ha északról jössz. De akárhol laksz, nincs messze Tőled. Eduárd és barátai élnek itt, és ez a bájos kis mesekönyv hozzájuk visz el. Mulatságos és izgalmas dolgok történnek itt." - ez a könyv egyenesen a nyolcvanas évekből repült hozzánk, mégpedig a saját gyermekkori könyvtáramból, és azzal az aljas szándékkal halásztam elő, hogy a Duplo mellett az évek óta pincekaranténban senyvedő Fabuland figurákkal is megismertetem a csemetét. És Egyéves szerencsére imádja őket és ezt a történetet is, számtalanszor elmeséltük-eljátszottuk, ahogy Róka Robit falkapja a forgószél, és megpörgeti, vagy ahogy Krokodil Kornél csak annyit tud mondani a toronytető alatt, hogy kukk. Így az első szavait is szépen be tudtam építeni, és én is kedvtelve olvasgattam picikorom egyik kedvencét. Az más kérdés, hogy a sorozat többi kötete valahogy egyikünknek sem nyerte el igazán a tetszését...

Szerintünk: 5 / 5 pont (kedvenc)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9812104625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása