MiniMoly blog - gyerekkönyvekről röviden.

Gerda Muller: Én vagyok a kisnyuszi

2016. november 15. 20:59 - egy.

gerda-muller_en-vagyok-a-kisnyuszi.jpg

Gerda Muller: Én vagyok a kisnyuszi. Scolar, Budapest, 2008.

"A nyulacska kalandjait elmesélő verses történet a legkisebbektől a kisiskolásokig játékosan tanítja a gyerekeket. A kedves képek a kicsik vizuális fantáziáját úgy serkentik, hogy közben számos ismeretet közölnek a természetről. A versikék a beszédfejlődést segítik elő, továbbá a betűk világával barátkozó óvodások, az olvasni tanuló iskolások betűfelismerését, olvasási készégét is fejlesztik." - talán korai lehet Egyévesnek egy betűfelismerést segítő könyvet kikölcsönzni, ám ez esetben a hangzatos ajánló túl jól sikerült... ugyanis erősen kétlem, hogy az olvasni tanuló iskolásokat ez a kiadvány le tudná kötni. A könyvecske kedves, realisztikus képei próbálják ugyan a harmatgyenge történetet egyensúlyba hozni, emészthetőbbé tenni, mindhiába. Kénytelen vagyok saját kútfőből átkölteni az egyes szövegrészleteket, de hogy lesz így a későbbiekben betűfelismerés, ha nem olvasom, hanem költöm a mesét?!

Szerintünk: 2 / 5 pont (gyenge)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1612139205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása